Wednesday, December 14, 2011

Suri rumah part 2

Pagi td syook gler tdo..mane xnyer dgn sejuk plus ujan..wah bestnye..
tp best jap jek sbb kena bgn awl.. 2 yg xbest-_-
Arini sarapan ngan ketupat kacang yg aku buat ngan ma..
Ayh beli nasi kat umah makcik aku..utk sarap..
Arini aku masak sayur grg bersama udg, ikan grg, kerutuk daging & telur goreng..
kerutuk 2 ma yg buat..tgl pnskn n mkn jek..nk buat xpndai=p
aku buat yg simple2x jek..kalu ikut ayh aku,,ala grg ikan jek..
tp xsampai ati lak..aku msk jela pape janji best..=P
Arini gak aku wat cekodok pisang..pisang belambak kat umah..
dh nk buruk..drp xde wat ape..
Buat 2 pun sbb nk bg tukang umah yg buat umah abg aku kat blkg 2 mkn..
kesian diowg..Kena buat air utk diowg semua..
penat gak lar kan..uhuhu..
ptg td myfrenz mila dtg umah..dtg bersame kad undangan..
yup..die nk kwen sabtu nih..
kecian die..ramai kwn ktowg yg len xdpt blik..xde cuti & msg2x de kls..
aku terpk lak..nk p ngan sape lar nnt ni..malu gak p sorg..uhuhu
Arini gak mysis buatkan puding & makaroni bakar..
hancur diet aku!!!!huhu
Mlm2x berchating kat ym ngan myfren..luv!
Dila!kena kuat okeh!cayok2x..


No comments:

Post a Comment