Tuesday, December 6, 2011

Disember bertemu Disember

mood: ngah busan dlm bilik sorg2x lyn tenet-_*

Diam xdiam dh hampir setahun aku xcreate pape kat blog nih..erm nk kate bz xdelar sgt tp duk kat kg nih mcm2x lar nk kena buat kan..kemas umah lar + masak lar + jemur kain lar etc lar..bajet rajen..tp i mmg rajen kan ma?=p Tuptup dh ampir setaun gak lar aku duk kat kg ni..busan? kdg2x jek tp aku suke..almaklumlar akukan jiwa kg..lg best aku dpt posting cni...Mmg rezeki Allah!=)

Cte dlm hampir setaun ni mcm2x lar yg jd..ngah praktikumnyer...sgt2x memenatkan JERI ku.. mane xnye 3kali kena observe ngan lect..mahu kejut perut den ni.. tp nk tkot pun xgune kan sbb semua org pasti akan hadapi sesuatu yg sukar dlm idup..nak xnk kena berdepan..bukan senang nk senang kan? *_* start praktikel ari2 19feb-20mei 2011 at my old school..sesuatu yg sgt mengembirakan..masuk jek sekolah,,wah aku terkenang mcm2x kenangan bersama kwn2x..ms gedik2x, bajet ayu ble kena usha dak laki, haha lawak jek.. tp yg plg best cikgu2x lame aku still igt kat aku..smpai opis pg 2 cikgu2x ku msg2x tny eh dila..wah anak murid aku dh jd cikgu ker??terserlah kegembiraan pd diowg..mcm 2 rupenye hasrat seorg guru kpdnye kan..even ms 2 aku bukannye dh keje pun juz pektikel..hehe.. diowg msg2x ckp wah dh len skrg..dh berpunye ke blom..memcm jek cikgu2x aku nih.. tp 1 perkara yg aku segan lar..cikgu2x lame aku 2 dh mula nk berbahasa diri diowg "kak"..ergghhhh aku kekoh & segan kot nk pgil kak..tp diowg still berbhskan diri diowg kak..aku wat slambe je pgil cikgu.. kekoh kottttt....

Selama 4bulan kat sekolah 2..terlalu byk kngan bersama rakan2x PKIBP , cikgu2x, kakitgn sklh n yg paling best pelajar2x ku yg sgt sweet semuanye.. tetbe jek aku rindu kat diowg ni.please jgn nanges!!ohhhh nooo!-_-!damn!!!! rindu sgt2x kat semuanye terutama kakfarah, kakzira, kakmas,kakha, kakja,kaksa,cikgu man(xrindu sgt lar) hahhaa.. to all mystudent miss u sgt2x.. azim, azlan, bakhtiar, aiman, zakiah, ainsyah, nazirah, nora, fikri, alif, faiza, fadzili, saifuddin, fakrul, arfah, rokiah, mamat bon, farizan, sawati, naim, mizi,syahir, ibrahim, amir, shazwan kecil,dan shazwan besar..kpd yg cikgu lupe tules 2 maaf ea syg..prak mberi 1001 makna dlm idup aku..=)


27 july 2011*** tarikh plg bermakna dlm idup aku selaku seorg pelajar..4taun berkorban demi segulung ijazah buat keluarga & buat diri sendiri.. ramai yg support aku wlau apa pun yg jd slme 4taun di upsi.. akhirnye dpt gak nek pentas trm scroll mcm akak aku..hihi..sepjg aku stdy di upsi terlalu byk insan2x yg tersayang berkorban segala2xnye utk pastikan aku berjaya.. yg selalu aku perlukan adalah doa..alhamdulilah doa insan2x ini diperkenangkan oleh Ilahi & akhirnye aku berjaya mengengam ijazah sarjan pendidikan dengan kepujian!!Terima kasih Allah=)) Hari konvokesyen aku amat meriah..semua akak,abg, ank buah aku dtg..yg pasti ayh n ma wajib! kami gerak 3buah kete dr putrajaya ke tg malim..tx 2 mylove sgup amek cuti..pas majlis ktowg semua trskn perjlnan ke sungkai..mandi kat hot spring!!syokkk=)


exceli aku br kelmarin blik dr kL.. saje p jln..sempena mysis nk konvo..tp de kena kursus lak..kesian die.. aku p sane 26/11/11 gerak dr pgkalan chepa--->lcct.. mylove dtg amek kat pgkalan chepa..soo sweet,,trimas bucuk.. duk kl jmp kjp jek ngan die sbb aku p lepak umah mmber ijea..pas2 blik putrajaya..kuar date ber3..jln cari mkn,cr brg hntaran,men bowling, mkn nasi ikan bakar, mkn secret recepi, pizza n memcm jek..syok gler... blik putrajaya kuar ngan b tgk wayang..0mbak rindu..naseb b bli 0n9..dpt seat yg best lar..tp die nantok jek bukn nk lyn cte jiwang mcm 2..huh..best gler cte 2 rs nk tgk lg sekali..hihihi.. last kami jmpa ari ahad, pg 2 spend time same p jogin kat taman botani n memakan kat p9.. bajet jgin nk kurus tp xlarat den..sempot kot..ergghhh geram ngan kegemokkan yg melanda aku skrg nih..stress!!=( mayb xdpt jmp die wat ms terdekat nih..xblh clbrate besday same=( sedihnyerrrr...xpela cintakan perlukan pergorbanan..huhu=((


skrg..sy kebosanan di kg menikmati cuti2x yg indah..haha..semoga taun dpn mendpt sinar baru utk melgkh ke sekolh dgn vogue..=p skrg terpk lak..kalu dh kwen n ade baby skrg mst bestkan..yela aku cuti lme utk diowg..jg kluarga..wah xsabar2x!!! sape2x nk ajak i kuar blh call i okeh..sy sts free cuti sekolh nih..^_^

No comments:

Post a Comment