Sunday, March 7, 2010

Konflik diri~

nilah naseb kalu wat keje last time kan...tension+moody n nk marah semua owg...2 yg jd kat aku...sedar xsedar skrg dh mgu ke-10...byk asgmt kena submit pd mgu ni...mmg gler babas aku dibuatnye..huhu...tp kan kalu bz mcm nih baru aku th oooo mcm nih rupenya stdy...tp yg sedih aku xde ms utk my luv...die selalu support aku tp aku mdh tension selalu sgt mrh die....kekdg die majuk gak ngan perangai aku...btl ke die pasrah ngan perangai aku???or aku yg msih blum berubah???hukhuk...as a girl,ble dipk kan blik mmg salah lar nk memarah je keje...tp yg hakikatnye pompuan ni cpt sgt gelabah+tensen+keje nk wat cepat2x..nih aku ckp diri aku ar..owg laen aku tatau...b xsuke aku mcm nih..tp 2lah aku n nnt ble dh serabut aku mula lah nk moody xtentu pasai...aku mudah rs tertekan tp 2 smua slh aku..sape suruh xwat keje awal2x...dh mgu ke-10 tgl 4mgu lg nk final..aduihhh...sedar xsedar dh 3taun aku di sini...tgl 1year lg..can't wait..huhu=( aku tatau lar..amek degree pun dh pusing kalu aku amek master mgkin gler kot..haha..mane xnye kos aku ni melibatkan *buta+pekak*mslh pembelajaran* mcm mn aku nk capai 2 semua kalu aku xkuat...huhuhu..tp huby xsetuju sgt aku amek master...alasannye die nk aku jd cikgu & suri rumah...die nk aku ade ms utk family..yelah keje cikgukan half day jek...die ckp kalu jd lect aku bz je memjg..rumah tgga terabai...yeke???ermm...tp die xhalang kalu aku nk wat master...=) tp kalu aku nk amek master pun aku nk ngajar dlu kat sklh..amek pglaman 4or5taun...pas2 br nk sambung amek master...mcm lect aku ckp....korg pas abes degree p ngaja dlu kat sklh pas2 br smbung master...xpun p keje kat kementrian pendidikan dlu br pk amek master...ni x abes degree trs amek master...kowg kan jd owg yg hny ade p'getahuan sj tp p'galaman 0....org mcm nih lar ble jd lect akan merosakan stdent...(btl gak ape lect aku ckp kan)=)

xpelah memane pun slagi pintu rezeki ade...slagi itu aku akan trs mencari...aku harap aku dpt grad n posting secepat yg mungkin...huhu...skrg paler serabut ble pk asgmt byk ag tak ciap...aku menulis ni pun coz aku tensen ngan asgmt...=( asgmt lakonan kod tgn(bhs isyarat) aku xbuat ag....dot-dot braille(tlsan org bute) aku xhafal ag....couseware aku xbuat ag...AAAAAAAAAAA!!!!!!=( byknye...makroteaching pun xstart ag...pemalasnye cikgu nih..=( yg asgmt KPT(subjek pedidikan) aku pun penin nk wat cd interaktif..tp Alhamdulillah dh hampir nk ciap...dh berape mlm aku tdo lwt...3am br tdo..bgn seawal pg..nk nangis rasernye... ble de prob n tetekan mymama slalu jek th...2lah naluri seorg ibu kan..sguh unik..die bleh th keadaan anak2x die even kter xde depan die...ble aku tensen jek...mymama ku syg slalu cl tny pasai stdy...sebak rsernye..thanx ma slalu bg aku kekuatan utk aku...=( 2 mypapa yg slalu topup kan utk aku..thanx ea..hahahahahahahah=p aku syg myPAMA aku soooo muchhh....nk blik!!!!homesick=( mlm td ma cl srh aku cl adek aku kat temerloh...ma aku ckp die blaja mkin payah n srh aku tny kaba...aku pun dh lame xmsg2x tukar cte ngan die...adek aku ckp die xleh ikut math...die 2 mmg lembap cikit kalu math...aku bg nasihat jelah..aku arap die jgnlah wat hal...harap die dpt abeskan die punyer stdy...ameen..=(

to b: i'm soo sorry...i'm hurt u soo much=( ayg th b mrh sgt wlaupun jelas b dtg cni jmp ayg muke slamber mcm xde prob antara kter..i know u kecewa sgt2x=( xpayah sembunyi pape dr ayg...=( i'm luv u...u myeverything=( muah~

No comments:

Post a Comment