Sunday, March 14, 2010

Dirimu~

Dirimu...1 anugerah paling berharga dalam hidup aku..kerana kau aku bahagia, kenal erti cinta sebenar dan kerana kau aku derita...begitu byk pahit manis dalam meniti hidup bersama dgn kau...aku bahagia saat2x bersama dengan mu...penuh keceriaan, kemesraan yang selama ini menjadi mlik kt...aku bersyukur kerana hadirmu merubah segalanya..kau ajar aku kenal apa itu CINTA....apa itu RINDU..apa itu KASIH SAYANG...kau berikan aku segalanya... kaulah insan..kaulah anugerah Ilahi yang plg indah dalam hdp aku...kaulah kekasih...kaulah insan yang ku panggil sayang+hubby+manje...kaulah segalanya n suatu perkara yang aku xmampu lakukan sekiranya dirimu meninggalkan ku...saat kau membuang cintaku...mane aku nk cari kekuatan utk aku lalui semua ini....aku takot kehilangan cintamu yang begitu bererti dalam hidupku... aku selalu berdoa agar kau adalah orang yang paling tepat utk ku...kau adalah jodoh ku yang ditetapkan utk ku...akulah tulang rusukmu yang ilang itu...semua itu selalu mengisi doa2xku...kekurangan n kelebihanmu aku terima segalanya...terlalu banyak pengorbanan yang kau lakukan dalam hbgan kt ini...kau sanggup berubah bila aku xsuka perangai kau..kau sangup kerana demi cinta n demi aku...tp aku...aku slalu tak tahu nak menghargai kau..menghargai sesuatu yang paling aku sayang...menghargai sesuatu iaitu sebuah kisah cinta yang paling aku sayangi....aku memohon seribu kemaafan darimu..andai aku terlanjur kata sehingga mengundang parut yang paling berbisa dihatimu....aku banyak kekurangan..aku insan lemah n derita dalam kehidupan gelapku...mencari sedikit cahaya utk aku tempuh liku2x hidup yang penuh dengan cabaran...cabaran dunia akan ku tempuhi dengan berkat dari yang Esa....izinkan aku merubah kembali apa yang berlaku...izinkan aku mencari semangatku yang hilang entah kemana.....izinkan aku sayang....terlalu sukar utk ku tempuhi semua ini tapi aku tahu kau sentiasa ada utk ku.... aku kan cuba lawan semuanya agar aku tak melibatkan hubungan kt ini...hubungan kt bukan 1 alat pertaruhan...aku tak mahu kehilangannya...aku cintakan mu sepenuh hati dari dulu kita kenal, kini dan selamanya....hati aku hanya untuk kau..insan yang paling aku rindui selalu... sekali lagi ak memohon seribu kemaafan darimu kerana perangaiku..tingkahlaku ku..tutur kata ku yang menguris perasaanmu.... ikhlas dari hati ini, aku sedikit pun berniat mahu melukakan hati orang yang paling aku cinta...aku berdosa pada mu..aku minta maaf duhai kekasih...kau kecewa kerana aku tak tahu nak menjaga hatimu....sampai bila kau nk bersabar dengan semua ni???dan sampai bila aku terus nk menyeksa kau???sampai bila...... kekasih...terlalu banyak pahit manis yang kita tempuhi selama ini...semua itu msih segar dalam benak ku..aku tahu kau pun sama kan..xmgkin lupa apa yang dah kita lalui bersama...baik ataupun buruk kenangan itu... hati aku dari dulu smpai skrg xpanah pun berubah..n xpenah terdetik pun utk men2kan dirimu... aku lakukan semua ni kerana aku cintakan mu...semua janji ku pada mu bukan hanya kata2x...aku mahu kau tahu semua itu... kaulah insan paling aku sayang..paling aku cinta....dirimu sentiasa dihatiku...... ampunkan aku=(

No comments:

Post a Comment