Monday, February 22, 2010

xpuas blik kg!!!sob3x..=(

Aku blik kg 12-20/2...cuti seminggu pun rase mcm jap sgt2x..xsempat nk abeskan windu yg b'tan2x aku tahan slame 2bln xblik..huhuhu...sesampai jek aku p 13/2 tu ngan badan penat gara2x terlepas bas n t'pakse nek van utk blik besut aku dh mula nk start keje aku...keje ape ag kalu aku blik kg gak..menjahit lar jwbnye..hahaha...aku nk ciapkan jgkk bj aku 2 cz soknye 14/2(valentine day) mycousin tunang...nk gak aku bergaya ngan bj br ku yg chantek..hehe...sehari suntuk aku jht bj..akhirnye ciap jgk..tp bkn bj aku je aku kena jht..bj baby nisa pun kena jht gak...tp xpe..bj dak kecik jap jek aku jht..lgpun bj kurung jek..senang sgt ar... nilah hasil bj aku n nisa..dlm ms 1 hari aku siapkan...pakse diri semate2x nk pakai bj baru..2lah perangai aku..mmg xblh nk ubah dr dlu ag...=)))

pada 14/2 tu tpt kul9.45am..aku p umah sepupu aku yg nk tunang 2...saje p awl nk tlg2x cikit..bajet rajen..hehe...tp aku tulung lar ape yg mampu..selebihnye aku p msk blik sepupu aku tu tgk die sdg di make up...hahaha...cantek gler die tunang..aku rs mcm nk tunang gak..tp sabo2x..hehehe...sedare2x n makcik2x yg kat c2 smua tny dla ko ble ag????nnt dla ngan org mane???*dlm hati aku owg johor!!!!!hahahaha=p rombongan lelaki smpai dlm kul11.45am..ble ciap semua mycousin pun kuarlah...aku lak yg jd mangsa utk iringi die ke pelamin..waduhhh tebal muke weh..malu..dhlah ramai gler owg..tp xpe aku control ayu tahan max ar time 2..hahahaha=p aku duk jelah tepi die xtau nk wat pe..t'sengeh2x jelah..hihi..majlis 2 smpai kul3..br aku blik umah..pening paler ble blik..panas sgt kat kg time 2...blik penat2x then tdo...

aku abeskan cuti aku kat kg men ngan nisa..jahit bj...baju aku,nisa,kaklong n bj ja tempah srh jahit...kire2x smue...dlm 8pasang aku jht bj..yg pasti bj aku yg plg byk..hahaha...ni salah 1 ag bj yg aku buat..tp xsmpat ciap ag..xsmpt sembat lagi..dh bw kat cni pun aku mls ag nk ciapkan..huhu.. aku amek pic bj nih pun cz nk mms kan kat bai..nk tjk bj baru aku kat die..aku th die mst jeles tgk bj aku..hehe=p
tp yg pasti b xsuke bj yg byk kaler mcm 2..dlu aku dh penah jht bj kaler cmpur2x pink biru n ungu die ckp bj aku mcm badut..kuang asam dak jawo 2..geramm jek=(

masa kat kg agak penat..kat umah wat majlis ckit..sambut Maulud..ma buat awl lar cz smua blik time 2...1 ari kepenatan memasak..tp naseb de makcik2x ku smuanye rajen2x menulung...byk gler lauk yg buat...aku ajak ijea dtg umah mkn...lame gler xjumpa ijea.rindu rase..hehe...pas2 ktowg p jln pantai...hari 2 jgk lah b kuar ngan.......sob3x=(



asal blik kg je..aku mst akan risau kat muke ku yg sensitif nih...byk tol dugaannye...udang..sotong...n memcm ag...muke oohhh muke...=( aku bnrnye dh lame nk mkn 1jenis udang ni..*lobster*...memg rezeki aku kot..esokkan nye abg aku bw blik lobster 2...mulanye aku tkot nk mkn..aku ni alah ngan seafood sebnrnye...tp kerna terlalu ngidam aku mkn jua...hehe=)


pada ari jumaat pula..member kat upsi nk dtg umah(ana,sidiq,wanna,farah n nora)..saje jenjalan..mkn t/ari kat umah...aku msk tomyam+sotong msk merah+ikan tengiri goreng..nyummm3x....pas2 ktowg ber6 p pantai bukit keluang...ms 2 kul 3ptg..mmg panas gler p jemur kat pantai..hahaha.. syok gler men air kat pantai..=)





ari sabtu mlm aku dh nk blik putrajaya...ma ayh anta kat bus stop kat besut...kul 5am aku smpai p.jaya..abg nizam dtg amek kat bus stop...smpai umah ateh aku tdo kepenatan n lenguh pggn semalaman dlm bas....bgn pagi danish dh bgn..rindunye kat die..lame dh xjmpa anak sdare aku yg kiut nih..hehe..makin gemokkk..=)











time aku dh ciap2x nk p kat ERL...hubby nek flight dr kg kul12pm..smpai kLia dlm kul 1...janji jumpa kat stesen erl p.jaya...rindu bangat kat b..jiwang jap=p....jln2x p mkn n b anta p pudu...kul 7pm aku nek bas blik upc...


kenangan demi kenangan biarlah sts dikenang=)

No comments:

Post a Comment