Monday, February 22, 2010

mengingat kembali kenangan manis antara (,") & (",)~

saat pertama kali bertemu dlm laman sesawang dgn si die pade tahun 07...aku lupe tarikhnye tp yg pasti bln 4kot..chatting xdelah selalu sgt time 2 tp msg 2 agak selalu lar...time nih aku ngah risau tgu pglan U..tp die sts coolkan aku n bg semgt yg aku dpt msk U...hihi..tiap2x mlm penuh ngan msg yg indah..sweetttt=)

pade 25/05/07 - 1st aku melihat wajahnye..berdegup jantungku saatku melihat wajah mu...ayat xbleh blah..haha...time ni aku n member2x wat party kat umah mysis..bakar aym+ikan+sotong..besh...kami memasing bermms lar...ko tjk rupe ko aku tjk rupe aku..haha~

ble dh dpt twran ke upsi die lah owg yg xsabo aku nk bgth...mlm 2 kami bermsg2x...borak pjg psl kos yg aku nk amek nih...die pun suke aku amek kos nih..hehe...dlm ms semggu aku kena wat p'sediaan..n pade ms 2 jgk aku xmsg die hinggalah hari p'1 aku dftr kat UPSI 01 julai 2007 aku msg die ckp aku dh selesai dftr sebgai pelajar u...die pun trt epy utk aku...

agak ssh aku nk sesuaikan diri kat tmpt owg...maklumlah anak ma katakan..xpenah p jauh dr family..duk asrama f6 pun tiap mgu aku blik..kdg2x tiap2x ari blik mkn nasik kat umah..hehe..time ni aku byk m'gadu mslh aku kat si dia...aku byk bercerita psl aku kat cni...die tahu gelak n perli aku jek..nyampah gler...=( penah sekali dlu cuti sabtu ahad aku wat gler aku blik besut...sabtu mlm nek bas sampai pg ahad...ahad mlm nek bas blik upc...mmg aku kena gelak sakan ar kat die..geram...!!!!!!

hari meniti ari aku menjalani hdp sbg siswi terlalu byk mslh..ngan asgmt lah..memcm...tiap mlm nangis (pergghhh kantoiiii)=p nasihat n smgt dr die mmg xpenah pts...thanx sgt2x...tp 1 mlm yg indah yg xmgkin aku lupe smpai beble pun...aku terbarin kat lantai..ngah study lar kunun2xnye...time 2 si die blik b'cuti kat kg...18/08/07 aku trm msg dr die *die lamar aku jd cowoknye* ayt lamaran yg sbnr xblh bgth..biarlah rahsia..hehehe...aku terkedu + terharu...xtau time nih ape ati aku rase...byk yg bermaen di pkran ku...aku tkot nk b'cinta lagi...n aku penah b'janji kat diri ni..kalu aku jth cinta sekali lagi aku xkan lpskan owg 2 wlau ape pun yg jadik...tp yg plg aku tkot adlah aku tkot terluka lagi..xmau i2 t'jadi..=(

tp aku xtahulah nape ati aku tetbe je rs nk berkwn die die dr awl kena hga lar saat die lamar aku pda mlm 2..ati aku sgt yakin t'hadap die....xtau nape...even de yg ckp aku gler harta cz die training Mas aku nk kat die*1 penghinaan yg sampai mati aku xkan lupe*!!!!tp lantak ko lah..ko xde urusan dlm nih...

ok..sambung blik...sori terggu dgn ayt kat atas td..hahaha...aku mlm 2 jugak terima die jd pacar ku...hehe..time 2 pglan cyg-ayg jek memjg..klakor jek...dlm ms 2ari jek...die mula bukak cte psl kesah idupnye..time 2 aku rs tertipu sgt cz time nih die msh hak owg laen..AKU PERAMPAS KE????ohh tidak tidak....aku sempat benci die cz tipu aku...tp die jelaskan smuanye pd aku..aku paham n cube paham...tp die sts ade diatiku wlupn hanye jumpa dlm fs je time 2...

pjg kesah aku n die...terlalu byk sgt cabaran diawal percintaan antara aku n die...byk tomahan yg aku terima...kwn2x die pun ramai benci kat die...tp berkat slt istiqarah aku n die..n tiap2x mlm aku xdpt tdo pk kan mslah ini..ms ini bulan 12/07....huhu=(

pada 28/12/07 aku sampai upc utk menyambung sem ke2...time nih jgk aku n die mengatur pertemuaan buat kali p'1 nye...hehe...si die yg sdg bercuti kat kg rela dtg kL 4hari semata2x nk jumpa aku...huhuhu....pertemuaan pertama kali di mYdin kat pudu...kelakor gler!!!!!=)

selama 4 ari kami habiskan ms bersame..ijea n montok jd mangsa...dan UM m'jadi saksi cinta kami...hehehe...aku 3mlm tdo kat kolej ijea...ijea kwn baek aku dr skolah ag..die kapel ngan montok kami yg kenalkan...xsgka jdoh diowg smpai skrg..aku doakan hbgn kowg b'pjgan..ameen=)

31/12/07 1st time aku raikan besday aku bersame die...die bwk men ice skating....sweetttt sgt2x=)


time memmg bahagia sgt2x...cinta kami yg dlu byk halangan kini kembali bersinar...=) itulah permulaan kesah antara aku dan die=)

No comments:

Post a Comment