Wednesday, February 24, 2010

not in mood(!_!)~

Dah 2ari aku terperuk kat blik..busan bangat..hukhuk=( mane xnye smlm pnteng kelas n ari lak kls btl..duk kat blik jelah..p kafe bli fd ngan wana n bai...nk buat asgmt tp malas...Ya Allah napelah aku mls sgt nk buat keje skrg..huhu..mayb mood blik kg ari2 xilang ag kot 2 yg dtg cni mcm xsmgt..=(

tp mls2x aku pun aku cube gak ciapkan asgmt Minor aku..alhamdulillah ciap gak akhirnye...bnrnye asgmt ni dh lame tertangguh disbbkan kemalasan yg melanda diri...buku yg aku pjm kat library pun dh 3x renew tp xsiap2x jgk asgmt nye..tp arini aku push kan diri ciapkan..hehe..=) ble dh ciap rs lega lak tp nk buat 2 bkn men ssh..masalah tol..ble slsai aku ciapkan asgmt...tetbe je penin..mayb kat cni panas sgt...skrg nih pun panas..=( aku ketdoran...

hari ni aku spt slalu bermsg2x n 3G ngan b..hehe=) rindu kian terubat ble asyik 3G n keje pun xjalan kan b??hahaha...=p pas bgn dr tdo tetbe je jd xde mood..tatau nape..b p gym ngan member die..kunun nk jg bdn lar 2..

pas b blik dr gym die cl..ckp hp xde bat..nk cas dlu..msg nnt..aku ea kan jek..=) aku time ni ngah menjahit bj yg aku xciapkan ag 2..b kuar p mkn ngan mmber2x die...p mkn kat ara katenye...dlm kete ngan mmbr2x die pun die sempat nk 3g..kununnye nak tgk aku jahit..sweet..=)

pas ciap aku jht bj..aku busan xtau nk watpe...barin je n berfb..stil xde mood time nih..b cl tny nape ngan aku..aku ckp xde mood...die blh ckp owg xde mood nih xblih nk b'gurau nnt jd laen lak..aku thn nk gelak...pas gyt aku p mandi..

aku bkn trs p mandi...aku kuar blk tgk ade ha n iza..diowg bwk buah mangga@pauh muda...diowg nk mkn cicah@colek..aku pun tanpa segan silu duk lepak ngan diowg smbil mkn mangga..haha..*kantoi..b xtau nih*=p

ble ciap mandi n slt...aku trs online..b ngah men games ape tah..reply msg aku pun lmbt2x jek...huh~...mayb cr aku msg aku 2 mcm dingin skit kot die trs 3g ngan aku...die kte dh stop men games...die kate owg xde mood ni bhy ckit..tah pape..padahal aku ok jek*yeke??** haha...syg b..so sweett..=)

aku ngah menaip kat blog die nk 3g..last2x die ckp sudahlah sumbung xnk tgk die..aku sebook ngan laptop..majuk lar 2..xpe b xmarahkan..hehe=p...mlm ni aku xtau lar nk wat pe..sok pg kls btl...ade kls t/ari jelah...skrg aku mula risau ngan asgmt KPT Dr kadir..=(...

*malam2x yg panas+kebusanan +kemalasan yg max m'buatkan kepaler aku pusing* mate pun dh nantok..gudnite@_@~

No comments:

Post a Comment