Monday, August 16, 2010

hepy besday buat Muhammad Danish Luqman=)

Pada hari sabtu (14/08/10) aku gerak dari tg malim ke kL kul2.30pm... igt nk p pg tp myluv 2 p mancing lak..kat mane tah..sshlar owg gler mancing nih..bz jek..bukannye dpt ikan pun..wat penat jek..bulan puase pun nak mancing.tah pape...hehehe..tp biasalah owg laki kan...kalu dh jadi hobi semua menda sgup tglkan..huhu

aku sampai KL dlm kul 4.30pm kot... b amek kat p.seni.. pas2 ktowg p midvalley cz nk cr adiah utk danish... ktowg p cari kat kdai Toycity at mid... pas ciap membeli ktowg gerak p Menara PKNS..

sempai jek kat sane dlm kul6pm..awl gler sdgkan akak aku br otw..hehe.. time ni b dh lembik mcm cendol cz penat sgt2x jalan ngan aku..hahahha...ktowg byk bergambar kat menara PKNS ni..hehe...tepat kul7pm akak aku smpai bersama family abg nizam(abg iparku)... abg nizam tempah meja utk 11owg mkn...clbrate kat de palma conf centre,pJ...makanan die best gaklar... tp agak xselesa nk makan dlm keadaan yg formal ni...(mkn pkai sudu & garfu dgn penuh beradab tnp sbrg bunyi)...huhuhu... agak ramai owg mkn dlm dewan 2...semuanye dtg bersama family masing2x...=)siap jek makan...sesi potong kek lak...sambil dengan lagu nasyid dr kumpulan ape tah..best gak lar... dlm kul 9lbh br semua gerak nk blik..

::kenangan di majlis ulang tahun Danish yg per-1::








~Design baru aku~





~wif mysis~


~mylove~























arini jugak aku janji ngan na nk p amek buku audiologi kat umah die di cheras.. xsempat p ptg cz nk cr adiah danish lagi..aku amek kputusan p mlm jek umah die... aku smpai kat umah die dlm kul 9.50pm.. tgu die blik terawih dlm kul 10lbh br dpt jumpa... amek buku n borak jap kami terus balik ke setiawangsa(umah kakieta akak B)...

sampai jek umah kakieta dlm kul11mlm...kakieta dh ciap msk mknan utk sahur..aku xnolong pape pun..huhu... sampai jek umah die aku trs mandi cz badan penat sgt..*padahal ade sesuatu yg berlaku kat aku ms majlis danish n xblh ckp disini*huhuhu=(

pas siap mandy..kakieta ajak p uptown dekat2x dgn umah die...ktowg pun plar berempat...ronda2x kat sne pun xlame pun cz b dh ngantuk2x n ujan.. aku sempat bli selipar n beg utk pkai p kls..hehe...=) sampai umah trs tdo..hehe..

pagi 2 bgn kul5am utk sahur...pas siap kemas semua aku msk tito...aku dh bgn awl kul7lbh tp semua owg xbgn ag...aku pun tito blik..sedar2x kul10 aku bgn..gler ar tito umah owg bgn lewat..aduisss malu2x..hehehe=D

kul 10 lbh pas berciap...hubby p anta aku kat p.seni..aku nk blik upsi dh.. mood sedih nk pisah ngan mucuk2x aku 2..tp xpelah nnt kt jumpa ag ea..dlm kul 1tghari aku dh smpai umah sewa=)

No comments:

Post a Comment