Wednesday, August 18, 2010

Happy Anniversary

epy anniversary hubby... sori mlm td ayg kecik ati ngan b...ayg igt b kan cl ayg kul12mlm utk wish anniversary kat ayg tp syg tito lak...sakitnye ati=( makin skit hati ble b ckp tetido cz tgu msg dr ayg...=(

disebabkan kecik ati ayg xkejut b bgn sahur..n b smkin panas nk marah kat ayg kan???maaf syg=( selalunye kalu ms anniversary kt b selalu cl ayg n kt beborak lelame...borak pasal cinta kt...huhuhu...

xceli aku n b dh celebrate kami punyer anniversary ms 14/08 sempena clrate burfday anak sdare kat de palma conf centre,PJ... aku de bg card utk die...ms dlm kete die bc..aku dh ckp jgn bukak dpn aku..tp die bkk gak..malu lar weh men bc kat depan2x..hehehe... pastu die amek kad simpan dlm bj die..aku ckp nape mcm 2..die ckp tkot ilang...lawak je b..sayang so sweet.=)

sayang??love u soo much..thanx selama bertaun2x ni b sts dcc ayg wlaupun senang @pun susah..=) b membuatkan hari2x ayg semakin bermakna dr sebelumnye...=) Jumaat bersamaan 20/08 hubby nk dtg cni berbuka ngan aku..hehe...ciap suruh aku msk gulai udang ag...mampus aku..=(

***syg gudluck utk xm sok!!!wat yg terbaik tau...b hrpan kuarga & jgn lupe impian kt*** ayg doakan b dpt posting kLia jek..xmo p Kinabalu..jauh..xmo..xmo..=(

No comments:

Post a Comment