Wednesday, June 16, 2010

senario dikampung~_^

xceli mlm td aku de menulis kisah idupku di kg...tp tah nape laptop aku wat hal*virus semakin membiak kot*huhu..so sgl yg ku tulis blom sempat ku msk kan dalam blog ni...huhu...dah lame xkongsi cerita ngan yg tersayang..hehe..xceli my B selalu je bc aku punyer blog..sorii skrg br de ms nk update blog nih..nntlar sgl cte yg ku dah tulis dalam laptop aku akan ku msk kan..tungguuuuu....

pagi td aku dh ciapkan bj utk aku pakai ms dinner nnt...cume tgl nk jahit aksesori cikit2x kasik chantek..hehe... Arini kakrose n iddin p bercuti..diowg p Lost World of Tambun...beshnye..huhuhu...N mlm ni jgk mamaku & ayahku nk p KL...diowg dh book tiket semalam so mlm ni dh nk berangkat...my parent nk p menziarah besannye...bapa mentua ateh aku meninggal...tahziah..al-Fatihah..

Aku terpakse duk umah n jaga nisa...kecian tol... Pagi td abg die aku wat blik lobster..gler byk..mymum rebus..masak jek aku trs mkn..aduisshhh besh gle...dh 2ekor aku telan..lom sempat nk mkn yg ke3 ma dtg...ehemmmm...byk mkn, xigt sakit ke??? aku terkedu..alamak lupe..aku ni alah gan seafood tp mkn xth nk berpada2x...huhuhu... nilar padah kalu duk umah terlalu lame...byk tol godaan...aku ni bab2x berpantang mmg mslh skit...huhuhu=(

****ku harap xde pape yg jd ekoran mkn lobster itu pagi tadi... xm myhubby di tangguhkan..mst die tensen tp sabo jelah ea... xceli aku xmsg pun die..die msg aku tp aku xreply pun... B?sory sgt2x..ayg sgt2x kecik hati....tahlar...biarlah ayg cool dlu..2 yg terbaek....semoga menikmati cuti dgn indah.=)****

No comments:

Post a Comment