Wednesday, May 26, 2010

xde tajuk yg sesuai..huhu

tarikh::sekitar 21/5 hgga mlm nih
lokasi:: villa purple
mood::bercampur baul

21/5..ptg 2 aku p umah kakrose kononnye busan duk umah padahal nk on9 punyer psl..hehehe...chat ngan mmbr2x..pas2 chat ngan suri..sembang menyembang punyer lame pas2 die ckp result dh kuar...ati aku berdegut kuat(berdebar nk tgk result)...mmg aku th result aku hancur sem nih tp pd ms yg same aku berharap aku akan........ishkkk ssh nk ckp..=( aku ngan lafaz Bismillah bkk aku punyer result...huh(ati sedih)=( tahniah utk aku still dpt dean tp 2 bkn aku punyer sasaran...aku mahu tgi lagi..adakah aku xth nk bersyukur???ape slh aku kcw n ksl ngan result aku???ape slh aku....iskhhhhh...... tp ayat xth nk bersyukur 2lar aku dgr dr mulut sesowg...aku xsgka...mgkin aku yg salah atau sebaliknye..ntahlar..tp sedikit sebyk aku cukup terasa ati ngan kate2x itu...=(

info ptg::: 25/5 hari bersejarah dlm idup ku...tp hari tu xspt hari 3taun lps yg ku lalui...perasaan yg membunuh jiwa & hatiku=(

xgunakan kalu kt asyik merunding jari menyatakan kesalahan seseowg...ataupun asyik berperang dgn ati utk mengalah xkisah same ade kt slh ataupun sebaliknye...biarlah ms yg tentukan segalanye yg terbaik.. *mencintai bkn bererti memiliki...dan bukan juga utk disakiti* 2 hanya kate2x @ hakikat???lu pk lar sendiri.. ku meniti hari2x ku dgn tugasan harian ku dirumah..penat+letih+serabut n everythin....=(

Kebosanan dirumah aku habiskan ms bc novel yg bertajuk kasih tercipta..xceli novel 2 dlm tenet tp disebabkan aku nk bc akak ku tercinta tlg printkan utk aku...thanx sis=) bes gak cte 2..hehehe=) bc novel pun xsenang..mane xnye nk kena layan si dak kecik yg mulut becok 2..huh~

semalam aku kuar p jeteh ngan kwn ku..mektie n tikah...diowg sebenarnye teman aku p bli kain..aku igt nk jht tdg tp xde kain yg sesuai.. aku nk cr kain lycra tp xde..so terpaksalar ari jumaat ni p kB..=) kuar dr kul 3pm-6.30pm...otw blik dr jeteh ktowg p mkn mee sup kat pantai air tawar...lepak ber3 pas2 dtg sowg jejaka..hehehe..poklan...mmbr lame sklh rendah dlu...die 2 kwn mektie n tikah jgk...diowg sMkani same2x...borak jap..pas2 blik.

mlm ni aku kena buat muffin dlm 350bijik..lenguh pgn ku..huhu..tp xpelah..tolong-menolong..hehehe... Alhamdulilah semua dh setel tp mata ku xngantok lak ble ngadap tenet nih..biasenye pas isyak je aku trs tito..hehe...mlm ni xth nk wat pe...huhu...

::ku harap ari2x bhgia akan kekal menjadi milik ku::

No comments:

Post a Comment